rok založení
roční obrat v mil. Kč
zaměstnanců
Kdo jsme
Společnost Hrochostroj, založená v roce 2015, je dynamicky se rozvíjející firmou specializující se na údržbu a obnovu železniční infrastruktury.
Vozový park Hrochostroje čítá 10 specializovaných strojů jako jsou podbíječky pro směrovou a výškovou úpravu kolejí a výhybek, štěrkové pluhy pro úpravu štěrkového lože, čističky kolejového lože s následným odvozem vytěženého materiálu a 2 lokomotivy. Chceme zdůraznit i zásadní prvek našeho týmu a to jsou odborníci na svařování kolejnic pomocí termitu.
Jako součást holdingu enteria jsme zavázáni k poskytování spolehlivých a kvalitních služeb, s cílem stát se uznávaným lídrem v oblasti těžké kolejové mechanizace.
ASP 08-32 Duomatic
ASP 08-275/3S
Fénix SMD 80
Co nás odlišuje
Naší největší komparativní výhodou je firemní kultura, která podporuje a dále rozvíjí lidský potenciál všech zaměstnanců. Výsledným produktem tohoto pojetí je pak identifikace pracovního kolektivu s podnikovými cíli, což výrazně přispívá ke spokojenosti zákazníka. Jsme hrdí na to, že můžeme díky skvělé partě přispívat k bezpečnosti a plynulosti železniční dopravy v České republice.
Volné poziceJak šel čas
Založení společnosti a začátek kooperace se Schweerbau
Pořízení prvního stroje (podbíječka Zuzka)
Pořízení zcela nového stroje (podbíječka 08-275/3 Evča)
Pořízení obnovovacího stroje SMD 80
Objednání nové čističky C75 a brusky RGH 20
Pořízení čtyř výsypných DHS na odvoz materiálu od čističky, certifikace ECM
Zakoupení brusky HARSCO RGH 20 C2
Pořízení nové čističky štěrkového lože MATISA C75
Vlastní tým svářečů pro sváření termitem - Sloučení divize sváření CH&T Pardubice a Hrochostroj.
Prodej strojů SSP 100 a ASP 08-275 UM 3S
Nákup nového stroje Effishunter 1 000
člen skupiny enteria
Od roku 2015 tvoříme jeden z pevných základů stavebního holdingu enteria.
Holding enteria spojuje české stavební společnosti s ročním obratem téměř 10 mld. Kč a 1 400 zaměstnanci. Společně tvoříme naši skvělou Velkou Partu.
Více o enteriiAktuality
Rekonstrukce trati se uskutečnila ve spolupráci se společností Chládek a Tintěra Pardubice
Provedli jsme přes 400 svarů na čtyřkilometrovém úseku
V období od 9. do 16. srpna 2024 naše firma úspěšně zrealizovala náročnou akci odtěžení štěrkového lože na trase Kuřim – Řečkovice
Letní údržbové práce v režii podbíječek UNIMAT 08-275/3S a Duomatic 08-32 a štěrkových pluhů SSP 110 SW
V červenci jsme se společností Hroší stavby Morava spolupracovali na rozsáhlé rekonstrukci železniční trati v úseku Kunovice – Hradčovice
Ve dnech 6. a 7. května jsme pro firmu Metrostav Slovakia a.s. úspěšně dokončili pro nás trochu neobvyklou montáž v depu tramvajových vozidel v Košicích
Nový stroj pro nás vyráběla česká společnost CZ LOKO
Práce na trati Vlkov - Křižanov s naším strojem SMD 80
Úspěšné základní broušení na trati Beroun – Čertovy schody s využitím kolejové brusky Gamora
Během nočních výluk jsme obrousili přes 13 km koleje